Welkom bij politiek voor iedereen!

Deze website is er voor om mee te praten over wat er zich afspeelt binnen de Nederlandse politiek, Europa en de wereld. Graag willen we mee debatteren en onze mening uiten. Reacties geven op reacties.

 

Deze website heeft geen politieke kleur wat het interessant maakt om naar verschillende meningen te luisteren en debatteren. Ik heb geen regels, maar vind het belangrijk dat iedereen met respect behandeld wordt. Met iedereen bedoel ik de website beheerders, de gebruikers en de politici. Onder rubriek Over ons vind je meer informatie over de mij.

 

Enquête

Mij stem gaat uit naar?

CDA (259)
8%

PvdA (290)
9%

D66 (242)
7%

PVV (249)
7%

VVD (343)
10%

SP (240)
7%

GL (236)
7%

CU (447)
13%

SGP (396)
12%

PvdD (235)
7%

Geen idee? (441)
13%

Totaal stemmen: 3378

Nieuws

Via Europa op weg naar een burgeroorlog!

29-07-2012 14:29
  Als we eens doornemen wat er alleen deze week is gebeurt in Europa. Griekeland voor 90% zeker uit de Euro. De Spaanse minister De Vigo die tegen Duitsland meent te vertellen dat het gerechtvaardigd is om Spanje geld te lenen vanwege de Tweede Wereld Oorlog. Rating bureaus die de sterke...

Verhagen: Gevolgen Griekse exit niet groot

21-05-2012 19:36
  DEN HAAG (AFN) - Griekenland is te klein om bij een vertrek uit de euro voor een groot effect te zorgen op de Nederlandse economie. Maar met name kleinere Nederlandse bedrijven zullen de gevolgen wel voelen. Grote bedrijven zijn vaak beter in staat hun risico's af te...

Wilders sleept Nederlandse Staat voor de rechter!

21-05-2012 18:57
  DEN HAAG -  PVV-leider Geert Wilders begint een kort geding tegen de Staat om het permanente noodfonds voor de euro (ESM) van tafel te krijgen. Wilders zei woensdag dat Bram Moszkowicz het kort geding namens hem gaat voeren.   De PVV'er wil dat de rechter een in zijn...